Vill ha till Nikon

Godmorgon!
Just nu sitter jag här ock suktar efter Saker till min Nikon <3
Mitt hår är helt galet så jag borde göra något åt det men jag orkar inte just nu. Det sköna med att inte ha skola utan bara praktik är att man kan ha mjukisar hela tiden och bekväma kläder det är så skönt! men det är också jobbigt eftersom jag måste ha termobyxor. blabla jobbig jag är men ändå.
Sigma AF70-300/4-5,6DG APO för Nikon. Ett telezoom väl lämpat för t.ex sport & porträtt.

Sigma AF 18-200/3,5-6,3 DC OS för Nikon. Vidvinkel-tele-zoom med bildstabilisator från Sigma.

 Mini Stativ

Nikon SB-400 - Extern Blixt

Jag vill ha det och mycket mycket mer till min Nikon! skulle inte tacka nej till en bättre kamra heller men man är ju inte gjord av pengar...
Fast jag gilla kameran jag har!

Ha det bäst!! Kram <3 

Kommentarer

Kommentaren lämnar du här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig ?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress ?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0