The Hillywood Show

The Hillywood Show har gjort parodier på några filmer bland annat Twilight och för några dagar sen kom deras New Moon Parodi ut (03 januari, 2010) på YouTube. Jag tyckte Twilight parodin va helt okej och som sagt kom New Moon Parodin ut på YouTube för några dagar sen. Så jag kollade på den och Jag tycket den var bättre än Twilight Parodin. Så här kommer lite fakta sen kommer både twilight och New Moon parodin. 
The Hillywood Show skapas av systrarna Hilly & Hannah Hindi.
På deras Myspace stod detta (översatt av mig så det kan vara lite fel) "THE HILLYWOOD SHOW", De amerikansk skådespelarna Hillary och Hannah hindi kommer chocka och förvåna dig med sina imitationer av film och parodier, baserade på populära filmer, till exempel, "Twilight". Det här är en produktion som skulle imponera även på de mest rutinerade, "Saturday Night Live" medarbetarna! Med över 1.000.000 tittare fortsätter "the Hillywood Show" att växa! Två systrar som skapar allt med bara en kamera!

New Moon Parody by The Hillywood Show™


'Twilight' Parody - By "The Hillywood Show"


Det var allt från mig Kram

Kommentarer

Kommentaren lämnar du här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig ?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress ?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0