Om du har klickat in här ...

Om du har klickat in här ser du nog att jag har bytt design. hihi Va tycks om den nya? Jag gillar den.
Jag har bakat i kyrkan i flera timmar typ inga folk kom och sen drog dom typ fett tidigt .. hehe. Snart ska man krypa ner i luftmadrassen och läsa. Skulle skriva sängen men min säng är ju en luftmadrass och nu blev det bara krångligt hehe. Imorgon ska jag till Junibacken med Pappa, Mamma och lillasyster. Efter det ska jag se This is it med mamma och lillasyster. Men ha det gött skriver imorgon kram<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den förra bilden va ju kanonfin!!

2009-10-30 @ 12:38:24
Postat av: sofia

fett fint! :-) gillar att du håller om bokstäverna!

2009-10-30 @ 20:12:55
URL: http://deepmind.blogg.se/
Postat av: Evelina

GAAAAAAAH jag älskar din HEADER!!!!!! omg jag typ dampade loss n'r jag såg den o.o

2009-11-07 @ 12:42:56

Kommentaren lämnar du här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig ?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress ?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0