plugg plugg plugg

heeej bloggen! Idag har vihaft studiedag och för mig har det verkligen varit en plugg dag har pluggat matte och gjort en grej så jag ska få bort ig från uppdraget som jag fick för att jag va sjuk. men pluggat matte har jag gjort hela dan blä hoppas det går bra på provet imorgon!!!
Igår åkte jag till Vällingby och träffa Ejnar <333 så länge sen jag träffa henne :) På fredag blir det New Moon Med Eve<3 tror jag hehe om ingen ändras yey länge sen man träffa henne me! och snart blir det jul hehe! Panik måste köpa julklappar hehe ...
Men nu blir det mer matte kram <3

Kommentarer
Postat av: Evelina

New MOOOOOOooo000oon.

2009-11-26 @ 20:42:17

Kommentaren lämnar du här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig ?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress ?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0