ojoj

heej! idag va jag först på skansens julmarknad med mamma pappa lillasyster och farmor och där träffa vi min moster hennes kille och min kusin hehe. orkar inte skriva allt men det kommer bilder när jag orkar ;)
sen nu sen jag kom hem har jag suttit och skrivit min bokrecension för min svenska lärare ville läsa igenom den innan jaglämnar in den helt... aja nu ska jag snart skriva ut den (för pappa fixa vår skrivare idag så jag måste inte vara klar 2-3 dagar innan så jag kan få någon att skriva ut åt mig längre) sen ska jag göra mig klar för sängen har varit en jobbig dag D=
btw har jag fett ont i ryggen efter teatern igår :O
kram <3

Kommentarer

Kommentaren lämnar du här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig ?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress ?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0