Nora gästbloggar.

Hej allihopa!
Vi håller just nu på att fixa iordning oss, jag liknar en baseball spelande Rosalie och Linnea liknar... ja jag vet inte, sig själv men hon ska kanske se ut som Alice men vi får se :).
Det är Twilight + New moon Kväll så först ser man Twilight som börjar 21 och efter den är det 1 timmes rast och under den tiden är det lite tävlingar och därför ser jag ut som jag gör ^^ sen kommer vi såklart se New moon efter det.
Linnea har varit sjuk och stannat hemma idag med, när jag kom sov hon tillochmed ;).
vi får skjuts av hennes pappa som också kommer och hämtar oss när allt är slut vilket det kommer vara ca 2 inatt så jag kommer sova här (hos Linnea).

Kusje,
Nora

Kommentarer

Kommentaren lämnar du här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig ?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress ?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0