Hihi

Hej!
är fortfarande lite krasslig men imogon blir det skola. det ska bli kul och träffa kompisarna igen men jobbigt att jobba ikapp ... och mycke teater blir de i veckan me va ingen i helgen så det kommer vara tisdag, torsdag, lördag och söndag :O
Btw så har jag suttit och funderat jag har aldrig riktigt kommit fram till om jag e team Edward eller Team Jacob hehe =) så jag är team Switzerland hihi det vill säga jag gillar båda =) asså i början va jag mer Edward sen blev jag Jacob sen tyckte jag Jacob va dum och blev Edward igen och sen Jacob och då har jag gått fram och tillbaka mellan dom och nu kom jag fram till att jag är team Switzerland =) Haha ni bara och men jag hade inge och skriva och därför skrev jag det här. haha


Kommentarer
Postat av: saga

Jag är team Jacob hahah han är bäst!

2009-11-22 @ 18:57:21

Kommentaren lämnar du här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig ?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress ?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0