Har extremt tråkigt

sitter här och har extremt tråkigt brukar gå vi den här tiden men Emelie svarar inte på mina sms så jag vet inte om och när jag ska möta henne :O så jag sitter här och har tråkigt hmm får gå så jag kommer samtidigt som Alexandra istället hehe. idag e det en vanlig skol dag sen blir det nog övning till luciatåget hmm ... ska smsa Anna senare och fråga när det är och säga att jag kanske kommer senare för jag slutar skolan vid 4 tror jag. aja nu ska jag göra något :O sen gå till skolan hörs sen kram <3

Kommentarer
Postat av: Evelina

Usch, vi slutar också 4 mån-ons.. Vi har träslöjd då :P fett segt det går...

2009-12-01 @ 12:38:19

Kommentaren lämnar du här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig ?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress ?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0