GodMorgon

Sitter här vid pappas dator utan att ha fixat mig som vanligt -.- hehe idag är det sista skoldagen den här veckan för mig hihi vi har ledigt fredag <3 just det för någon dag sen fick jag och hela min klass reda på att vår Matte lärare (den första bra matte läraren jag har haft för jag fattar när han förklarar) ska sluta och vi ska få en annan som jag och typ ingen i klassen gillar ör hon är inge bra och hon kan inte matte =( så jag e lite sur.
Här kommer lite(2) roliga klipp från Rosa Pantern (Pink Panther)

Pink Panther - I would like to buy a hamburger


"Without warning I will attack you" Pink Panther


hoppas ni får en bra dag min kommer vara stressig kram <3

Kommentarer

Kommentaren lämnar du här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig ?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress ?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0