!

Hej! Igår va jag och Ellinor på Twilight och new moon kvällen hihi det va fett nice tycker jag jag gillade filmen fett mycke! Jag gillade den kanske andra inte gör/gjorde. hehe. Aja va sjuk igår me som Ellinor skrev men jag vill inte slösa 200 kr så jag tog ipren och gick hehe Man kunde få tröjor och massa andra saker. fast jag och Ellinor hoppa upp och ner och ropade att vi ville ha så kasta dom inga till oss buhu. Imorse Va Ellinor tvungen att åka mer 06.58 tåget så jag blev tvungen att gå upp kl 6 imorse för att äta frukost med henne och så vidare fast jag är ledig på fredagar men efter hon hade gått somna jag om och vaknade 10.15 hehe just nu kollar jag på Flyg 29 saknas (Flight 29 Down) som jag fick i julklapp förra året. Just det jag har tydligen fått ig på uppdraget i och med att jag har varit sjuk så nu ska pappa skriva till min lärare för att kolla om jag kan göra något.
Bilder på mig och ellinor kommer snart kram <3

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ofta du fick ig :O?! jag menar... du va väl inte borta så många gånger? eller ?

Fett segt -.-!

2009-11-23 @ 05:18:39
URL: http://tillfälligt nere

Kommentaren lämnar du här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig ?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress ?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0