Bilder

Hej! Just nu springer jag mellan Tv:n och Datan kan inte bestämma mig om jag ska kolla på tv eller blogga och leka med datorn XD hehe men här kommer bilder från igår och idag skriver lite under varje bild =)

Zara satt och va så söt på mitt skrivbord så jag fota henne

samma som över

min mat igår ser inte så gott ut och färgen är inte så bra men det va grymt gott

en eld på Kungsträdgårdens julmarknad(?) igår

Kungsträdgårdens julmarknad(?)

Kungsträdgårdens julmarknad(?)

julgran Kungsträdgårdens julmarknad(?)

Eve efter New moon

Jag och Eve efter New moon när vi Vänta på tåget
Natta på teatern idag

Natta sminkad som en pirat och kim som precis hade kommit (skriver om teatern längre ner)

Natta och kim igen

Jag med piratsminket helt failat bjuder på bilden

Jag med failat smink igen bjuder på bilden

Jag igen då sminket fortfarande helt failat bjuder på bilden

Idag va det teater. Kim va inte där först idag men Natta och Linn va asså inte bara dom men det är dom jag är med mest där. Vi fick sminka oss som våra karaktärer Jag och Natta som pirater eftersom vi är det och Linn som bbarn. sen blev vi fotade till affischen. sen typ 30 min innan vi skulle sluta kom Kim som btw också är pirat och kolla på det sista så hon skulle veta lite va som hade hänt. btw mitt hår är helt failat på bilderna också för det blev helt tillplattat av saken vi ska ha på huvudet och min fläta vi pirater måste ha va helt upplöst. (Natta och Kim om ni vill att jag ska ta bort bilderna skriv en kommentar eller ett sms) just det fick skit söta bilder på Linn men jag får inte ladda uppdom för hon får inte finnas på Internet eller nåt sånt :O

Kommentarer

Kommentaren lämnar du här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig ?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress ?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0