Bilder från igår

Här kommer bilderna på mig och Ellinor från igår. Jag va Mig själv för jag ville inte klä ut mig men Ellinor klädde ut sig till Rosalie när dom spela baseball. Fast dom hade ingen ut klädnings grej och det va typ bara Ellinor som va ut klädd hehe :P
Btw jag har röd näsa och det ser ut som jag gråter på bilderna men det gör jag inte jag ser bara ut så när jag är förkyld ;)
Bilderna är lite skumma men sådana är vi hihi <3

Linnet jag har målat som jag skrev om förut på mig på båda bildern ;)
 Bjuder på den här hehe 
haha min näsa är skumm så jag bjuder på den bilden ;)

Ha Det bäst kram <3


Kommentarer
Postat av: Evelina

ÄLskar ditt håååårr!! :( x)

btw jag gillar glasögonen också, dom var fett snygga ;o :D

2009-11-21 @ 00:22:27
Postat av: Elisha

fina bilder du har:)

you are really beautiful :)<3

2010-03-07 @ 18:57:01
URL: http://www.pointblog.se/?go=bfg

Kommentaren lämnar du här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig ?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress ?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0