Hallå alla snygga ;)


Hallå alla snygga ;)
Idag tyckte jag inte det gick så bra =( jag sög och var blyg och var rädd =S men dom hör väl av sig om dom vill ha mig XD jag nöjer mig med allt bara jag får spela teater =p
Det har alltid varit min dröm att spela teater och dom flesta sa faktiskt att jag var bra på 8:ans spel (teatern i skolan som 8:orna gör varje år som min klass alltså spelade förra året ) vi spela det susat i säven och jag var chefsvessla ...
Jag har skit tråkigt =(((( men det är som det ska kanske xD hihi
Just det pappa kom hem idag (han har varit i Riga (?)) intresseklubben antecknar XD
Sitter här och lyssnar på HSM3 film musik =)) <333 hihi me like =P
men jag har typ inget mer att skriva )=


Kommentarer
Postat av: Nina

Jag saknar spelet :/

2008-11-09 @ 20:39:59
URL: http://bronzer.blogg.se/

Kommentaren lämnar du här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig ?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress ?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0